Trwa ładowanie...
d3yexze

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w lipcu spadła o 5,8 proc. rdr (opis)

03.09. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lipcu 2010 roku 327.945 sztuk i było o 5,8 proc. niższe niż rok...

d3yexze
d3yexze

03.09. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lipcu 2010 roku 327.945 sztuk i było o 5,8 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w lipcu 2010 roku było wyższe o 2,5 proc. w stosunku do czerwca 2010 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w lipcu 101.127 egzemplarzy, co oznacza wzrost o 1,0 proc. mdm. Od połowy września 2009 roku gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".

W lipcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 434.041 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 7,0 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,5 proc.

W lipcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 6,8 proc., do 177.932 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 1,5 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w lipcu wyniosło 134.853 sztuk, co oznacza wzrost rok do roku o 0,4 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 4,8 proc. (PAP)

bas/ jtt/

d3yexze
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3yexze