Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w lutym spadła o 14,8 proc. rdr (opis)

05.04. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lutym 2012 roku 266.930 sztuk i było o 14,8 proc. niższe niż rok...

05.04.2012 | aktual.: 05.04.2012 11:23

05.04. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lutym 2012 roku 266.930 sztuk i było o 14,8 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w lutym było niższe o 5,9 proc. w stosunku do stycznia.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w lutym 87.194 egzemplarzy, co oznacza spadek o 12,9 proc. rdr oraz o 37,9 proc. mdm.

W lutym liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 403.754 egzemplarze, co oznacza spadek rok do roku o 2,4 proc. Natomiast miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 1,9 proc.

W lutym w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 6,2 proc., do 168.712 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrosło o 0,1 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w lutym wyniosło 118.913 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 13,3 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 3,9 proc. (PAP)

kam/ osz/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdaagora
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)