Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w marcu spadła o 11,9 proc. rdr (opis)
07.05. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2013 roku 232.267 sztuk i było o 11,9 proc. niższe niż rok...
07.05. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2013 roku 232.267 sztuk i było o 11,9 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w marcu 2013 było niższe o 1,4 proc. w stosunku do lutego 2013 r.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w marcu 65.568 egzemplarzy, co oznacza spadek o 24,5 proc. rdr oraz spadek o 6 proc. mdm.
W marcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 355.220 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 10,3 proc. oraz spadek o 1,4 proc. mdm.
W marcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 4,8 proc. do 161.213 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrosło o 1,1 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w lutym wyniosło 111.745 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 3,7 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 5,8 proc.(PAP)
kam/ asa/