Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w sierpniu spadła o 10 proc. rdr (opis)

3.10.Warszawa (PAP) - Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosła w sierpniu 2008 roku 394.901 sztuk i była o 10 proc. niższa wobec sierpnia 2007...

03.10.2008 | aktual.: 03.10.2008 15:26

3.10.Warszawa (PAP) - Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosła w sierpniu 2008 roku 394.901 sztuk i była o 10 proc. niższa wobec sierpnia 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w sierpniu 2008 roku była wyższa o 2,19 proc. niż w lipcu 2008 roku.

Z kolei średnia sprzedaż "Dziennika", wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosła w sierpniu 2008 roku 158.064 egzemplarzy i była niższa niż rok wcześniej o 9,34 proc. Wobec lipca 2008 roku sprzedaż w sierpniu wzrosła o 4,27 proc.

W sierpniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego średnia sprzedaż wyniosła 489.608 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 7,23 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,45 proc.

W sierpniu w ujęciu rocznym sprzedaż "Super Expressu" wzrosła o 0,76 proc., do 208.508 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosła o 4,20 proc.

Średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" w sierpniu wyniosła 151.534 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 6,72 proc. oraz wzrost o 0,43 proc. miesiąc do miesiąca. (PAP)

bas/ epo/ asa/

Źródło artykułu:PAP
mediadziennikiprasa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)