Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w styczniu spadła o 13,9 proc. rdr
15.03. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2010 roku 343.034 sztuki i było o 13,9 proc. niższe niż rok...
15.03. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2010 roku 343.034 sztuki i było o 13,9 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w styczniu 2010 roku było niższe o 1,1 proc. w stosunku do grudnia 2009 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w styczniu 116.322 egzemplarze, co oznacza wzrost o 8,4 proc. mdm. Od połowy września gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".
W styczniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 439.651 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 6,8 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 4,9 proc.
W styczniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 10,1 proc., do 186.087 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 3,1 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w styczniu wyniosło 145.749 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 4,3 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 6 proc. (PAP)
epo/ jtt/