Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w styczniu spadła o 2,1 proc. rdr (opis)
03.03. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2011 roku 336.000 sztuk i było o 2,1 proc. niższe niż rok...
03.03.2011 | aktual.: 03.03.2011 12:53
03.03. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2011 roku 336.000 sztuk i było o 2,1 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w styczniu 2011 roku było wyższe o 2,3 proc. w stosunku do grudnia 2010 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w styczniu 108.873 egzemplarze, co oznacza spadek o 6,4 proc. r/r oraz wzrost o 17,8 proc. m/m.
W styczniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 425.972 egzemplarze, co oznacza spadek rok do roku o 3,1 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,6 proc.
W styczniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 1,2 proc., do 183.824 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 2,8 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w styczniu wyniosło 142.896 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 2,0 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 2,7 proc. (PAP)
maf/ ami/ pel/ asa/