Stokrotka inwestuje w markę własną. Chce mieć 1 tys. produktów

Sieć sklepów Stokrotka inwestuje w produkty marki własnej. Do końca roku w ofercie sieci znajdzie się kilkadziesiąt nowych produktów.

Sieć Stokrotka inwestuje w markę własną.
Sieć Stokrotka inwestuje w markę własną.
Źródło zdjęć: © East News | Zofia Bazak
oprac. WZI

24.08.2021 | aktual.: 06.03.2024 21:34

Obecnie w sklepach Stokrotka można znaleźć 650 produktów marki własnej. Sieć chce, aby stały się one jej filarem.

- Atutem marek własnych jest właśnie szybka adaptacja oferty do potrzeb klienta. Obserwujemy wyraźnie, że ostatni czas był okresem skokowego wzrostu znaczenia tych artykułów. Chcemy konsekwentnie podążać tą drogą, w dalszym ciągu rozwijając ten segment, przy jednoczesnym rygorystycznym dbaniu o jakość – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki Sp. z o.o., dyrektor sprzedaży i marketingu.

Jak podkreślają przedstawiciele sieci, produkty marki własnej mają dzisiaj istotny wpływ na jej rozwój.

Zwiększają sprzedaż, generując ruch w sklepach i budują lojalność klientów. Równolegle tworzą wizerunek cenowy sklepów.

- Chcemy pokazać naszym klientom, że Stokrotka jest doskonałym miejscem do tego, że mimo obecnych, trudnych i nieprzewidywalnych czasów, wcale nie musimy rezygnować z dotychczasowych przyzwyczajeń i stylu życia - podkreśla Wawrzyszczuk.

Artykuły wytwarzane jako marka własna obejmują niemal wszystkie kategorie spożywcze i chemiczno-kosmetyczne.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)