Strategia QubicGames: powstanie grupy kapitałowej, wydawanie gier mobilnych

Warszawa, 29.03.2017 (ISBnews) - Strategia QubicGames na lata 2017-2018, przewiduje stworzenie grupy kapitałowej oraz wydawanie gier mobilnych w modelu Premium oraz free-to-play (F2P), poinformowała spółka.

29.03.2017 | aktual.: 29.03.2017 09:38

W celu wydawania gier mobilnych QubicGames powoła na przełomie II/ III kw. br. polską spółkę zależną.

Strategia spółki przewiduje następujące działania.
"1. Wydawanie gier Premium - PC/Mac, Sony PS4, Microsoft Xbox One, Nintendo Switch.

  1. Tworzenie gier Premium - PC/Mac, Sony PS4, Microsoft Xbox One, Nintendo Switch.
  2. Portowanie gier spółek powiązanych i firm trzecich na konsole Sony, Nintendo i Microsoft.
  3. Działalność inwestycyjna w projekty, zespoły i spółki z branży gier wideo.
  4. Silne zaangażowanie w tworzenie i wydawanie gier na nowe konsole - Nintendo Switch, a w przyszłości nowe konsole Sony i Microsoft" - czytamy w komunikacie. QubicGames zakłada także w strategii utworzenie grupy kapitałowej, obejmującej kilka podmiotów:

a. spółkę QubicGames S.A. będącą wydawcą i developerem niezależnych gier Premium na konsole i komputery PC/Mac.
b. spółkę zależną AdoptMyGame S.A. odpowiedzialną za rozwój i komercjalizację portalu AdoptMyGAme oraz pozostałą działalność B2B w branży gier wideo (emitent planuje zawiązać spółkę na przełomie 2 i 3 kwartału 2017 roku).
c. spółkę zależną QubicMobile (nazwa robocza) odpowiedzialną za tworzenie i wydawanie gier mobilnych w modelu Free2Play i Premium (emitent planuje zawiązać spółkę na przełomie 2 i 3 kwartału 2017 roku).
d. spółkę stowarzyszoną NoobzPL Sp. z o.o. (w przyszłości S.A.), której celem jest stworzenie i wydanie gier z serii Total Tank Simulator.
e. spółkę stowarzyszoną Drageus Games S.A. zajmującą się tworzeniem i wydawaniem gier typu Science Fiction/Space Opera.
f. inne spółki zależne / stowarzyszone związane z kolejnymi inwestycjami QubicGames S.A. w branży gier wideo.

QubicGames S.A. jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. i wyprodukowało już łącznie ponad 20 gier wideo. Spółka jest notowana na NewConnect od września 2016 r.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)