Sunday Polska przedstawia korzyści z energii słonecznej w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej

Firma Sunday Polska, jeden z liderów rozwoju fotowoltaiki w Polsce rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem: „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.”, której twarzą jest jeden z najpopularniejszych polskich aktorów - Tomasz Karolak, prywatnie właściciel instalacji fotowoltaicznej od Sunday Polska. Kampania ma promować fotowoltaikę, jako ekologiczne i ekonomiczne odnawialne źródło energii.

Sunday daje moc
Źródło zdjęć: © materiały partnera

Celem kampanii wizerunkowej jest upowszechnienie wiedzy o zaletach fotowoltaiki. Udział Tomasza Karolaka w kampanii Sunday Polska z pewnością pomoże dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i podkreślić korzyści stosowania paneli fotowoltaicznych: oszczędność, niezależność energetyczną czy troskę o środowisko. Aktor korzysta z własnej instalacji fotowoltaicznej od Sunday, dlatego chętnie zaangażował się w działania wizerunkowe firmy. Spoty reklamowe z Jego udziałem będzie można zobaczyć m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również prasę codzienną oraz Internet.

Dwóch na trzech właścicieli domów planuje montaż fotowoltaiki w ciągu najbliższych trzech lat. To dobry znak, pokazujący, że popularność energii ze słońca rośnie. Dlatego Sunday wspólnie z Tomaszem Karolakiem przekonuje, że energia słoneczna jest dostępna dla każdego i warto o tym wiedzieć przed startem trzeciej edycji Programu „Mój Prąd”, który według zapowiedzi rządu ma nastąpić już w lipcu tego roku. Dla prosumentów stanowi to doskonałą zachętę do inwestowania w czystą energię ze słońca.

- Od dwóch lat obserwujemy fotowoltaiczny boom w Polsce. Rynkowe prognozy przewidują na koniec 2021 r. osiągnięcie łącznej dostępnej mocy na poziomie 6-7 GW. Prąd ze słońca to przyszłość energetyki, dlatego jednym z najważniejszych celów naszej kampanii jest uświadamianie i upowszechnianie wiedzy o fotowoltaice. W przypadku tej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z Tomaszem Karolakiem, ponieważ to znany i lubiany aktor, który jest także jednym z wielu naszych zadowolonych klientów – mówi Marcin Pieczora, prezes zarządu Sunday Polska.

Komunikacja 360° startuje 10 maja i jest zaplanowana na 17 tygodni. Działania obejmują m.in. spoty telewizyjne, kampanię w prasie, Internecie oraz na platformach VOD.

Materiał partnera Sunday Polska
Źródło artykułu: Materiał Partnera

Wybrane dla Ciebie

Nowy bon turystyczny. Startuje w Światowy Dzień Turystyki
Nowy bon turystyczny. Startuje w Światowy Dzień Turystyki
Idziesz po kredyt do banku? Oto jakie dokumenty musisz przygotować
Idziesz po kredyt do banku? Oto jakie dokumenty musisz przygotować
Niemcy muszą wybudować 71 takich elektrowni w 10 lat. Oto dlaczego
Niemcy muszą wybudować 71 takich elektrowni w 10 lat. Oto dlaczego
Postawiła całą policję w mieście na nogi. Oto ile będzie to kosztować
Postawiła całą policję w mieście na nogi. Oto ile będzie to kosztować
Oto koszt remontu w 2025 r. Ceny zbliżają się do kosztów zakupu
Oto koszt remontu w 2025 r. Ceny zbliżają się do kosztów zakupu
Śląskie huty dociśnięte do ściany. Tyle osób może pożegnać się z pracą
Śląskie huty dociśnięte do ściany. Tyle osób może pożegnać się z pracą
Gigantyczna kumulacja w Eurojackpot. Do wygrania setki milionów złotych
Gigantyczna kumulacja w Eurojackpot. Do wygrania setki milionów złotych
Przekręt "na kaucję". Tak oszukał dwie seniorki. Straciły fortunę
Przekręt "na kaucję". Tak oszukał dwie seniorki. Straciły fortunę
Zbiera śmieci przed domem. Sąsiedzi są bezradni
Zbiera śmieci przed domem. Sąsiedzi są bezradni
Za te choroby ZUS wypłaci 1878 zł miesięcznie. Lista jest długa
Za te choroby ZUS wypłaci 1878 zł miesięcznie. Lista jest długa
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
Zakonnice deweloperki chcą zabudować teren klasztoru. W Zakopanem wrze
Zakonnice deweloperki chcą zabudować teren klasztoru. W Zakopanem wrze