Sunday Polska przedstawia korzyści z energii słonecznej w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej

Firma Sunday Polska, jeden z liderów rozwoju fotowoltaiki w Polsce rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem: „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.”, której twarzą jest jeden z najpopularniejszych polskich aktorów - Tomasz Karolak, prywatnie właściciel instalacji fotowoltaicznej od Sunday Polska. Kampania ma promować fotowoltaikę, jako ekologiczne i ekonomiczne odnawialne źródło energii.

Sunday Polska przedstawia korzyści z energii słonecznej w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej
Źródło zdjęć: © materiały partnera

Celem kampanii wizerunkowej jest upowszechnienie wiedzy o zaletach fotowoltaiki. Udział Tomasza Karolaka w kampanii Sunday Polska z pewnością pomoże dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i podkreślić korzyści stosowania paneli fotowoltaicznych: oszczędność, niezależność energetyczną czy troskę o środowisko. Aktor korzysta z własnej instalacji fotowoltaicznej od Sunday, dlatego chętnie zaangażował się w działania wizerunkowe firmy. Spoty reklamowe z Jego udziałem będzie można zobaczyć m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również prasę codzienną oraz Internet.

Dwóch na trzech właścicieli domów planuje montaż fotowoltaiki w ciągu najbliższych trzech lat. To dobry znak, pokazujący, że popularność energii ze słońca rośnie. Dlatego Sunday wspólnie z Tomaszem Karolakiem przekonuje, że energia słoneczna jest dostępna dla każdego i warto o tym wiedzieć przed startem trzeciej edycji Programu „Mój Prąd”, który według zapowiedzi rządu ma nastąpić już w lipcu tego roku. Dla prosumentów stanowi to doskonałą zachętę do inwestowania w czystą energię ze słońca.

- Od dwóch lat obserwujemy fotowoltaiczny boom w Polsce. Rynkowe prognozy przewidują na koniec 2021 r. osiągnięcie łącznej dostępnej mocy na poziomie 6-7 GW. Prąd ze słońca to przyszłość energetyki, dlatego jednym z najważniejszych celów naszej kampanii jest uświadamianie i upowszechnianie wiedzy o fotowoltaice. W przypadku tej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z Tomaszem Karolakiem, ponieważ to znany i lubiany aktor, który jest także jednym z wielu naszych zadowolonych klientów – mówi Marcin Pieczora, prezes zarządu Sunday Polska.

Komunikacja 360° startuje 10 maja i jest zaplanowana na 17 tygodni. Działania obejmują m.in. spoty telewizyjne, kampanię w prasie, Internecie oraz na platformach VOD.

Materiał partnera Sunday Polska

Wybrane dla Ciebie

Kierowcy będą musieli płacić? Parking przy jeziorze może być płatny
Kierowcy będą musieli płacić? Parking przy jeziorze może być płatny
Zamykają kultowy sklep rybny. Pojawiła się kartka. "Tu jest mój dom"
Zamykają kultowy sklep rybny. Pojawiła się kartka. "Tu jest mój dom"
Nowa usługa w popularnym dyskoncie. Nie trzeba szukać banku
Nowa usługa w popularnym dyskoncie. Nie trzeba szukać banku
To był największy sklep sportowy w mieście. Rozbierają go
To był największy sklep sportowy w mieście. Rozbierają go
Paczkomat "zwariował". Kobieta nie mogła odebrać przesyłki
Paczkomat "zwariował". Kobieta nie mogła odebrać przesyłki
Działkowicze siedzą na kapuście. Ceny ROD-ów idą w setki tysięcy
Działkowicze siedzą na kapuście. Ceny ROD-ów idą w setki tysięcy
W Niemczech upadają gospodarstwa rolne. A ma być jeszcze gorzej
W Niemczech upadają gospodarstwa rolne. A ma być jeszcze gorzej
Wynieś z piwnicy. Inaczej zapłacisz nawet 5 tys. zł kary
Wynieś z piwnicy. Inaczej zapłacisz nawet 5 tys. zł kary
Nawet 30 tys. zł kary. Groźna patologia wciąż popularna w Polsce
Nawet 30 tys. zł kary. Groźna patologia wciąż popularna w Polsce
Niemiecka marka odzieżowa upada. Ma sklepy w Polsce
Niemiecka marka odzieżowa upada. Ma sklepy w Polsce
Jak nie dopłacać za bagaż w samolocie? Rozwiązanie jest w markecie
Jak nie dopłacać za bagaż w samolocie? Rozwiązanie jest w markecie
Zakaz w popularnych liniach. Nie wejdziesz na pokład z taką walizką
Zakaz w popularnych liniach. Nie wejdziesz na pokład z taką walizką