Supersam.pl tworzy galerię handlową online dla sieci handlowych i detalistów

Warszawa, 11.08.2014 (ISBnews) - Supersam.pl chce do końca 2014 roku pozyskać na swoją platformę do 600 placówek tradycyjnych sieci handlowych oraz do 200 sklepów indywidualnych, poinformował pomysłodawca projektu Tomasz Kwieciński.

?Jesteśmy w trakcie finalizowania warunków z kilkoma dużymi sieciami tradycyjnymi dla każdej z kategorii sklepów w galerii supersam. Do końca roku planujemy zintegrować 500-600 kolejnych placówek sieci tradycyjnych oraz pozyskać min. 100-200 sklepów indywidualnych i patrząc na zainteresowanie rynku, ten cel wydaje się możliwy do realizacji" - powiedział Kwieciński, cytowany w komunikacie.

Supersam.pl to galeria handlowa online umożliwiająca lokalnym sklepom detalicznym prezentowanie swojej oferty i pozyskiwanie zamówień od konsumenta e-commerce.

Na początku Supersam wystartował z kilkudziesięcioma indywidualnymi placówkami detalicznymi działającymi pod szyldami takich marek jak: Bonus, Chata Polska, Odido, Rabat-Detal czy Kosmeteria, która jako pierwsza z sieci detalicznych zdecydowała się na implementacje usługi we wszystkich swoich placówkach, podano w informacji.

?Mimo, iż Polacy wciąż nieufnie podchodzą do kwestii kupowania artykułów codziennego użytku przez Internet i obawiają się o świeżość towarów, czy wysokich kosztów dostawy, to zakupy spożywcze to najdynamiczniej rosnąca branża w handlu online. W zeszłym roku całość obrotu FMCG-commerce wyniosła ok. 450 mln zł, co dało wynik na poziomie zaledwie 0,4% obrotów polskiego e-commerce (3x mniej niż średnia EU). Spodziewamy się wzrostu rynku" - dodał pomysłodawca Supersam.pl

?Pomysłodawcy portalu kierowali się ideą pełnego wsparcia detalistów na tak trudnym i konkurencyjnym rynku, jak e-commerce. Spożywczy, drogeria, apteka czy winiarnia, z chwilą dołączenia do platformy, mają zapewnioną obsługę infrastruktury IT oraz aktualizację ich oferty handlowej: zdjęcia, opisy czy etykiety. Integracja sklepu z Supersam.pl jest niemalże automatyczna. Sklepy bowiem korzystają ze stale rosnącej bazy 90 tys. artykułów FMCG, natomiast ceny online, czy stan magazynowy aktualizują się automatycznie. Ponadto każdy sklep ma dostęp do 'Concierga e-commerce', czyli darmowego doradcy w sprawach marketingu online" - podano również.

Supersam promuje także koncept usług ?click&collect po sąsiedzku" czyli "klikam przez Internet, odbieram w sklepie bez kolejki o wyznaczonej porze".

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)