Trwa ładowanie...

"Święty Mikołaj nie istnieje" - kontrowersyjna reklama sklepu Netto. Internauci oburzeni: "rujnuje dzieciństwo"

"Święty Mikołaj nie istnieje" takie hasło pojawiło się na plakatach reklamowych sklepu Netto, które wiszą m.in. na przystankach autobusowych. W Internecie zawrzało. Niektórzy mówią, że najmłodszym zrujnowano dzieciństwo, a inni się cieszą, że maluchy w końcu poznały prawdę.

Share
"Święty Mikołaj nie istnieje" - kontrowersyjna reklama sklepu Netto. Internauci oburzeni: "rujnuje dzieciństwo"
Źródło: East News, Fot: Michał Woźniak
dgzpolo

Jakiś czas temu na przystankach autobusowych pojawiła się reklama sieci sklepów Netto, która wywołała burzę wśród Internautów. Pojawia się na niej hasło, napisane drukowanymi literami, które brzmi: "Święty Mikołaj nie istnieje", a poniżej wyjaśnienie: "ale nie martw się, nasze niskie ceny są bardzo prawdziwe". Sklep chciał zachęcić do kupowania, a jednak według niektórych, wywołał efekt odwrotny do zamierzonego.

Główny zarzut był taki, że ta reklama może nieźle zamieszać w psychice niektórych dzieci, które cały czas wierzyły w istnienie Św. Mikołaja.

dgzpolo

Komentarze Internautów dzielą się na trzy grupy. Jedna z nich mówi, że reklama odbiera radość z dzieciństwa i w brutalny sposób pokazuje dzieciom prawdę. Jestem w stanie wyobrazić sobie tę sytuację. Ośmiolatek, który nadal wierzy w Św. Mikołaja stoi na przystanku czekając na autobus i nagle dowiaduje się, że został oszukany. Wraca do domu z płaczem i pretensjami do rodziców.

Oglądaj także: Które czekoladki najbardziej przypominają "Ptasie Mleczko"? Wielki test

Druga grupa Internautów pisze, że dziecko wierzące w Św. Mikołaja nie potrafi jeszcze czytać, więc ta reklama w żaden sposób na niego nie wpłynie, ani nie zaburzy jego psychiki.

Facebook.com
Źródło: Facebook.com

Trzeci głos, należy do osób, które cieszą się, że dziecko w końcu pozna prawdę. - Fantastycznie, dobrze że ktoś pomyślał o tym, żeby pokazać dzieciom, że to nie magiczny typ, tylko ciężko pracujący rodzice przynoszą prezenty - czytam w komentarzu.

Facebook.com
Źródło: Facebook.com

Odezwaliśmy się do sklepu Netto i czekamy na odpowiedź. Ciekawe, który z tych trzech, wyżej wymienionych głosów przyświecał im przy tworzeniu tej reklamy.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

dgzpolo

Podziel się opinią

Share
dgzpolo
dgzpolo