Sygma Bank zmienia wizerunek; liczy na 2 mln nowych klientów

16.11. Warszawa (PAP) - Sygma Bank wprowadzając nowe logo i zmieniając wizerunek w ciągu najbliższych 3 lat chce pozyskać 2 mln nowych klientów, oferując im wsparcie na każdym...

16.11.2010 | aktual.: 16.11.2010 13:38

16.11. Warszawa (PAP) - Sygma Bank wprowadzając nowe logo i zmieniając wizerunek w ciągu najbliższych 3 lat chce pozyskać 2 mln nowych klientów, oferując im wsparcie na każdym etapie dokonywania transakcji kupna i rozwijając usługi dodatkowe - poinformowali przedstawiciele banku na wtorkowej konferencji prasowej.

"Nowe logo, nowa ikona marki, nowa strona internetowa mają pokazać naszym klientom, że Sygma świadomie towarzyszy im wszędzie tam, gdzie dokonują zakupów" - powiedział podczas wtorkowego spotkania z dziennikarzami Philippe Santini, dyrektor generalny Sygma Banku.

Nowe hasło Sygma Banku to "Pomaga w zakupach", a nowa ikona marki: animowana postać awatara o imieniu Sygma.

Sygma Bank nie ma ambicji rozwoju w kierunku banków uniwersalnych, chociaż, jak zapowiadają przedstawiciele banku, chce śledzić oczekiwania swoich klientów co do nowoczesnych kanałów kontaktu jak i wprowadzania kolejnych produktów i usług.

"Sygma jest tam, gdzie klient, którego chcemy wesprzeć w sprawniejszym podejmowaniu decyzji o zakupach" - deklaruje Jean-Remy Martinez, dyrektor marketingu Sygma Bank.

Dodaje, że do tej pory, mimo długiego okresu działalności w Polsce, silnej pozycji pod względem wystawionych i aktywnych kart kredytowych, świadomość istnienia Sygma Banku była raczej ograniczona.

"Postanowiliśmy to zmienić i powalczyć o więcej" - zapowiada Jean-Remy Martinez.

Grupą docelową banku są przede wszystkim obecni klienci Sygmy, ale firma chce też pozyskać nowych klientów. Target banku to grupa klientów w przedziale 25-45 lat.

Liczba klientów Sygma Banku, zbliżająca się do 4 mln, i portfel ponad 1,6 mln aktywnych kart kredytowych dają podstawę do powiększenia udziału banku w rynku, jak również do pozyskania nowych partnerów biznesowych.

Sygma Bank należy do grupy LaSer i świadczy w jej ramach usługi finansowe. Z kolei grupa LaSer należy w 50 proc. do Galeries Lafayette, a w pozostałych 50 - do BNP Paribas Personal Finance.

W styczniu 2010 r. doszło do prawnej fuzji oddziału Sygma Banque Societe Anonyme w Polsce z Cetelem Bank SA.

Sygma Bank zatrudnia w Polsce ok. 1,8 tys. pracowników. Bank obecny jest w ponad 30 tys. placówek handlowych w Polsce. Specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe.(PAP)

aj/ ana/

Źródło artykułu:PAP
finanseusługibanki
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)