Szykuje się nowa wojna wśród operatorów komórkowych
Orange, Plus, Era i Play rozpoczynają nową wojnę o klienta. Tegoroczna strategia brzmi: przenieść klientów ze zwykłych telefonów na smartfony i sprzedać wszystkim stały dostęp do mobilnego internetu - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
14.02.2011 | aktual.: 14.02.2011 09:58
Głównym elementem strategii są telefony pozwalające na surfowanie po internecie, oglądanie wideo, przeglądanie Facebooka czy korzystanie z poczty.
Jak pisze "Dziennik Gazeta Prawna", niższe ceny smartfonów mają skłonić użytkowników do przejścia na te aparaty, kosztem prostych telefonów.
- Smartfony są ważne w naszej strategii sprzedaży i mocno je promujemy - mówi Wojciech Jabłczyński, rzecznik Grupy TP. Dodał, że wybrane są teraz sprzedawane za złotówkę.
W drugiej połowie roku do smartfonów mogą dołączyć tablety.