TVN: Liczba klientów nC+ spadła do 2,12 mln na koniec I kwartału
Warszawa, 05.05.2015 (ISBnews) - Liczba abonentów platformy nC+ wyniosła 2,12 mln na koniec I kw. 2015 roku, co oznacza spadek o 3% r/r, podał TVN w prezentacji wynikowej.
05.05.2015 08:01
"Miesięczne ARPU z usług abonamentowych wyniosło 68,2 zł (+1% rok do roku). Łączne przychody osiągnęły poziom 525 mln zł (- 1% rok do roku). EBITDA wyniosła ok. 105 mln (stabilna rok do roku)" - czytamy w prezentacji.
Na koniec ub.r. liczba klientów platformy TV cyfrowej nC+ wynosiła 2,146 mln.
Platforma nC+ jest w 51% własnością Grupy Canal+, w 17% własnością LGI i w 32% - Grupy TVN.
TVN to zintegrowana grupa medialna, działająca w ramach trzech głównych segmentów biznesowych: nadawanie i produkcja telewizyjna oraz cyfrowa płatna telewizja satelitarna. Nadaje jedenaście kanałów telewizyjnych, m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo i TVN Style.
(ISBnews)