Trwa ładowanie...
d3ill6i

TVN liderem cennikowych wpływów z reklam po 10 miesiącach 2009 r.

W okresie styczeń-październik 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 2,22 mld zł

d3ill6i
d3ill6i

W okresie styczeń-październik 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 2,22 mld zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 1,7 proc. więcej niż w takim samym okresie 2008 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 2,12 mld zł, czyli o 8,1 proc. mniej niż rok wcześniej.

Na trzeciej pozycji była TVP1 z kwotą 1,41 mld zł, czyli o 21,6 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP2, czwarta w rankingu, odnotowała wzrost wpływów z reklam o 20,4 proc. do 911,4 mln zł.(PAP)

epo/ jtt/

d3ill6i
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ill6i