TVN liderem cennikowych wpływów z reklam w styczniu 2010 roku
04.02. Warszawa (PAP) - W styczniu 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 146,1 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów),...
04.02. Warszawa (PAP) - W styczniu 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 146,1 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 16,9 proc. więcej niż w styczniu 2009 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.
Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 132,8 mln zł, czyli o 23 proc. więcej niż rok wcześniej.
Na trzeciej pozycji była TVP1 z kwotą 131,5 mln zł, czyli o 37,5 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2, czwarta w rankingu, odnotowała wzrost wpływów z reklam w styczniu 2010 roku o 21,8 proc. do 78,4 mln zł.
Piąte miejsce zajęła stacja AXN, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 42,73 mln zł i były o 178,9 proc. wyższe niż w styczniu 2009 roku. (PAP)
bas/ asa/