TVN podnosi prognozę wzrostu rynku reklamy TV w '14 do średniego, jednocyfrowego wzrostu
...
13.02.2014 | aktual.: 13.02.2014 08:08
13.02. Warszawa (PAP) - TVN podniósł prognozę wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2014 z niskiego do średniego, jednocyfrowego wzrostu - poinformował TVN w prezentacji.
"Dobry początek roku daje nam podstawę do podniesienia oczekiwań wzrostu rynku reklamy telewizyjnej z niskiego do średniego, jednocyfrowego poziomu - jednocześnie wierzymy, że TVN odnotuje wyższe wyniki niż rynek dzięki udanemu wdrożeniu nowej strategii sprzedaży" - podano w prezentacji.
W listopadowym komunikacie TVN podał, że oczekuje wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2014 o niskiej, jednocyfrowej dynamice.
Wcześniej, w październiku 2013 roku, Piotr Tyborowicz, członek zarządu TVN, powiedział PAP, że tempo wzrostu rynku reklamy w 2014 roku może być jednocyfrowe. (PAP)
kam/ ana/