Udział TVN w oglądalności w październiku spadł do 16,5 proc.
03.11. Warszawa (PAP) - Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w październiku 2009 roku spadł rok do roku do 16,5 proc. z 16,86 proc. Stacja utrzymała jednak drugą za TVP1...
03.11.2009 | aktual.: 03.11.2009 09:45
03.11. Warszawa (PAP) - Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w październiku 2009 roku spadł rok do roku do 16,5 proc. z 16,86 proc. Stacja utrzymała jednak drugą za TVP1 pozycję - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.
Udział lidera rynku telewizyjnego także spadł w październiku do 19,87 proc. z 21,88 proc. Na trzecie miejsce w rankingu awansował Polsat, którego udział zwiększył się do 14,87 proc. z 14,24 proc. rok wcześniej.
Znajdująca się na czwartym TVP2 zanotowała spadek oglądalności do 13,90 proc. z 16,73 proc.
Na piątym miejscu w zestawieniu jest TVP Info (4,42 proc. udziałów), a na szóstym TVN24 (3,44 proc.)
W tzw. grupie komercyjnej - wśród osób w wieku 16-49 lat - w październiku 2009 roku liderem był TVN, którego udział spadł do 18,31 proc. z 19,39 proc.
Na drugie miejsce w tej grupie awansował Polsat, którego udział zwiększył się do 17,46 proc. z 16,55 proc.
Na trzecią pozycję z drugiej spadła TVP1, a jej udział spadł do 17,17 proc. z 17,98 proc.
Czwarte miejsce utrzymała TVP2, a jej udział w grupie komercyjnej zmniejszył się rok do roku do 12,66 proc. z 15,60 proc.
Na piątą pozycję awansowała TVP Info z udziałem 2,53 proc. wobec 2,35 proc. rok wcześniej, a na szóste miejsce awansowała TV4 z udziałem 2,40 proc. (PAP)
epo/ ana/