UniCredit: Dzięki umowie z UEFA naszą markę widziało prawie 10 mld ludzi
Warszawa, 10.12.2015 (ISBnews) - UniCredit pozytywnie ocenia biznesowe efekty umowy sponsorskiej z UEFA i szacuje, że dzięki sponsoringowi piłki nożnej, markę włoskiej grupy finansowej w ciągu 6 lat trwania umowy sponsorskiej widziało prawie 10 mld ludzi na świecie, poinformował ISBnews prezes UniCredit Federico Ghizzoni.
"Przedłużyliśmy właśnie naszą umowę partnerską na następne trzy lata - do 2018 roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów marketingowych, czyli postrzegania marki i jej wartości oraz efektów biznesowych, które osiągamy dzięki tej umowie" - powiedział Ghizzoni w rozmowie z ISBnews.
Dodał, że dzięki kampaniom związanym z Ligą Mistrzów grupa UniCredit sprzedała ponad 1 mln produktów, a ponad 70 tys. klientów banku było obecnych na meczach tych rozgrywek dzięki sponsoringowi UniCredit.
"Prawie 10 mld osób, które widziały markę UniCredit miało okazję to zrobić dzięki meczom Ligii Mistrzów [w ciągu 6 lat trwania umowy sponsorskiej]. W tej chwili marka UniCredit jest znana na całym świecie - nie tylko w Europie" - powiedział Ghizzoni,
Podkreślił, że inwestycje w markę poprzez piłkę nożną dają dwa razy lepsze efekty, niż zaangażowanie w innego rodzaju sponsoringi.
"W przeszłości sponsorowaliśmy Ligę Mistrzów i staraliśmy się obniżyć nakłady na wszystkie inne sponsoringi związane z marką. Ponadto od tego roku w pakiecie również będziemy mieli sponsoring, Ligi Europejskiej, Super Pucharu Europy, Ligę Mistrzów Juniorów i Ligę Mistrzów Kobiet. To otwiera przed nami kolejne możliwości" - podsumował prezes.
UniCredit jest notowany na warszawskiej giełdzie od 2007 roku. Jest inwestorem strategicznym Banku Pekao.
Agnieszka Morawiecka
(ISBnews)