Unified Factory ma umowę o współpracy z Wydawnictwem Wiedza i Praktyka

Warszawa, 09.06.2016 (ISBnews) - Unified Factory stara się zwiększać liczbę wdrożeń platformy klasy Customer Service Automation realizowanych na rynku polskim. Po wdrożeniu w Wydawnictwie Wiedza i Praktyka rozwiązania w obszarze komunikacji, strony podpisały długoterminową umowę o współpracy, która przewiduje kolejne wdrożenia modułowe, podał Unified Factory.     

09.06.2016 | aktual.: 09.06.2016 16:53

?Rynek rozwiązań do komunikacji znamy od prawie 20 lat, i w tym czasie przetestowaliśmy wiele najróżniejszych systemów. Długo zastanawialiśmy się na jakie rozwiązanie postawić i finalnie wdrożyliśmy platformę Unified Factory" - powiedział Marek Przyborowski, który zajmował się wdrożeniem z ramienia Wydawnictwa Wiedza i Praktyka, cytowany w komunikacie.

?Możliwość rozwijania różnych konfiguracji systemu dla wielu kampanii pozwala nam je szybko zbudować i skonfigurować bez dodatkowego wsparcia pracowników IT. Dla naszych zespołów to ogromna zmiana. Kiedy pojawia się pomysł na nową kampanię lub jej modyfikację nie jesteśmy od nikogo uzależnieni i w ciągu kilku minut możemy go wprowadzić w życie" - dodał Przyborowski.

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka jest liderem rynku wydawnictw fachowych i jednym z największych w Polsce, które od 1997 roku publikuje porady ekspertów na łamach ponad 200 segregatorów wymiennokartkowych, książek oraz newsletterów. Liczba czytelników publikacji drukowanych sięga ponad 100 tysięcy, a elektronicznych ponad milion miesięcznie. Unified Factory wdrożył dla tego klienta rozwiązanie modułowe platformy klasy Customer Service Automation.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. W 2015 roku spółka osiągnęła 2,4 mln zysku netto. Od 21 marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)