UPC miała 437,8 tys. klientów tv cyfrowej i 543 tys. klientów internetu na koniec II kw. '11

03.08. Warszawa (PAP) - UPC Polska, dostawca usług telewizji, Internetu i telefonu, miał na koniec drugiego kwartału 2011 roku 437,8 tys. abonentów telewizji cyfrowej oraz 543 tys....

03.08. Warszawa (PAP) - UPC Polska, dostawca usług telewizji, Internetu i telefonu, miał na koniec drugiego kwartału 2011 roku 437,8 tys. abonentów telewizji cyfrowej oraz 543 tys. użytkowników szerokopasmowego internetu - podał UPC Polska w komunikacie prasowym.

Spółka podała, że klienci UPC Polska korzystają łącznie z 1.799.400 usług (RGU): 437.800 telewizji cyfrowej (wzrost o 29.680 kw/kw), 573.500 telewizji analogowej, 543.000 internetu (wzrost o 4.200 kw/kw) oraz 245.100 telefonii (wzrost o o 13.300).

Na koniec drugiego kwartału 2011 roku z usług UPC Polska korzystało 1.089.200 abonentów.

"Wzrost liczby sprzedanych usług (RGU) przy stabilnej bazie klientów jest równoznaczny ze zwiększeniem liczby osób wykupujących więcej niż jedną usługę, a zatem ze wzmocnieniem strategicznego segmentu lojalnych abonentów, chcących nawiązać trwalszą współpracę z dotychczasowym usługodawcą. Na koniec drugiego kwartału br. z usług UPC Polska korzystało 1.089.200 abonentów, czyli o 7.000 mniej, niż w I kwartale. Nieznaczna różnica wynika z naturalnej fluktuacji klientów na silnie konkurencyjnym rynku" - podała spółka.

UPC podała też, że dynamicznie rozszerza dostęp do superszybkiego internetu poprzez modernizację sieci do standardu EuroDOCSIS 3.0., dostrzegając rosnące potrzeby klientów oraz znaczenie innowacji dla rozwoju rynku usług szerokopasmowych.

Obecnie 75 proc. sieci UPC zostało zmodernizowane, a 1,3 miliona gospodarstw domowych znalazło się w zasięgu internetu o prędkości pobierania danych do 120 Mb/s.

Aktualnie połowa nowych klientów UPC wybiera internet o przepustowości 25 Mb/s lub szybszy.

UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajdują się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach.

UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (PAP)

bas/ asa/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdaspółka

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)