Trwa ładowanie...
d1blh18
07-05-2014 13:20

UPC Polska miało 1,43 mln klientów z 2,68 mln usług na koniec I kw. 2014 r.

Warszawa, 07.05.2014 (ISBnews) - UPC Polska miało na koniec marca br. 1.431.000 klientów (spadek o 5,6 tys. wobec końca ub.r.), którzy korzystali z 2.682.000...

d1blh18
d1blh18

Warszawa, 07.05.2014 (ISBnews) - UPC Polska miało na koniec marca br. 1.431.000 klientów (spadek o 5,6 tys. wobec końca ub.r.), którzy korzystali z 2.682.000 usług (wzrost o 9,0 tys. wobec końca grudnia), podał UPC Holding B.V.

Na koniec marca 2014 r. klienci korzystali z 1.21.500 usług TV (spadek o 13,8 tys. wobec końca grudnia), 933.500 internetu (wzrost o 17,6 tys.) i 527.000 telefonii (wzrost o 5,2 tys.), wynika z komunikatu UPC Holding.

"Dzięki stałym inwestycjom w rozwój cyfrowych usług, w pierwszym kwartale klienci coraz chętniej wybierali Telewizję Cyfrową UPC. W efekcie liczba klientów telewizji analogowej stale spada, a na koniec I kwartału wyniosła 353 300" - podało UPC Polska w odrębnym komunikacie.

Spółka zwraca uwagę, że rośnie liczba klientów korzystających z szybkiego internetu - na koniec I kw. 2014 r. z dostępu o prędkości 30 Mb/s i wyższej korzystało już blisko 80% użytkowników.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. jest częścią Liberty Global, Inc.

(ISBnews)

d1blh18
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1blh18