W 2013 r. udział TVN w oglądalności wyniósł 12,54 proc., Polsatu 12,24 proc.
02.01. Warszawa (PAP) - W 2013 roku udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 12,54 proc. wobec 13,93 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w oglądalności wyniósł 12,24...
02.01.2014 | aktual.: 02.01.2014 08:08
02.01. Warszawa (PAP) - W 2013 roku udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 12,54 proc. wobec 13,93 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w oglądalności wyniósł 12,24 proc. wobec 13,97 proc. w 2012 roku - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement, opublikowanych przez Wirtualnemedia.pl.
W poniższej tabeli prezentujemy udziały dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w rynku telewizyjnym w 2013 roku (od 1 stycznia do 30 grudnia):
Stacja 2013 r. (proc.) 2012 r. (proc.)
TVP1 13,17 15,41 TVN 12,54 13,93 Polsat 12,24 13,97 TVP2 10,30 12,56 TVN7 3,54 2,53 TVN24 3,12 3,06 TV Puls 3,08 2,33 TV4 2,97 2,49 TVP Info 2,61 3,82 Polsat 2 1,79 1,37 Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. (PAP)
pel/