W październiku oglądalność TVN spadła r/r do 19 proc. z 19,4 proc.
02.11. Warszawa (PAP) - W październiku 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 19 proc. z 19,4 proc. rok wcześniej - podała TVN w komunikacie prasowym na podstawie...
02.11.2009 | aktual.: 02.11.2009 16:45
02.11. Warszawa (PAP) - W październiku 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 19 proc. z 19,4 proc. rok wcześniej - podała TVN w komunikacie prasowym na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.
Całodobowy udział Polsatu wzrósł w październiku do 15 proc. z 14,2 proc., udział TVP1 spadł do 19,6 proc. z 21,7 proc., a TVP2 do 14 proc. z 16,9 proc.
W peak time (18.00-23.00) w październiku udział kanału TVN wzrósł do 22,9 proc. z 22,5 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu wzrosła do 16,3 proc. z 16 proc., TVP1 zmniejszył ją do 19,6 proc. z 21,3 proc., a TVP2 do 15,9 proc. z 18,4 proc.
W październiku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 20,5 proc. z 20,9 proc. rok wcześniej, a w peak timie wzrosła do 23,9 proc. z 23,4 proc.
W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej wzrósł do 17,6 proc. z 17 proc., zaś w peak timie zwiększył się do 18,7 proc. z 18,5 proc. TVP1 zmniejszył udział całodobowo do 16,6 proc. z 18 proc., a w peak-timie do 17,1 proc. z 18,8 proc., zaś TVP2 całodobowo do 12,7 proc. z 15,5 proc., a w peak-timie do 14,6 proc. z 16,5 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w październiku do 25,3 proc. z 26,8 proc., a w peak timie spadł do 30,2 proc. z 30,4 proc. rok wcześniej.(PAP)
epo/ ana/