W tyg. zakończonym 02.02 Polsat miał 31,88 mln zł wpływów z reklam, TVN 28,31 mln zł
07.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 27 stycznia do 2 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 11,67 proc., co oznacza...
07.02.2014 | aktual.: 07.02.2014 11:08
07.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 27 stycznia do 2 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 11,67 proc., co oznacza 31,88 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 10,37 proc., czyli wpływami rzędu 28,31 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 23,97 mln zł, czyli 8,78 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 21,62 mln zł, co daje 7,92 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,33 mln zł. Oznacza to, że miał 2,69 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 273,07 mln zł wobec 254,48 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ jtt/