Trwa ładowanie...
d2rldpl

W tyg. zakończonym 02.10 Polsat miał 72,7 mln zł wpływów z reklam, TVN 63,9 mln zł

06.10. Warszawa (PAP) - W dniach 26 września-2 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział...

d2rldpl
d2rldpl

06.10. Warszawa (PAP) - W dniach 26 września-2 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,7 proc., co oznacza prawie 72,7 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 17,3 proc., czyli wpływami rzędu 63,9 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 41,7 mln zł, czyli ok. 11,3-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 33,7 mln zł, co daje ok. 9,1-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 11,8 mln zł. Oznacza to, że miała ona blisko 3,2 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 369,8 mln zł wobec 354,5 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

jow/ ana/

d2rldpl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2rldpl