W tyg. zakończonym 02.10 Polsat miał 72,7 mln zł wpływów z reklam, TVN 63,9 mln zł
06.10. Warszawa (PAP) - W dniach 26 września-2 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział...
06.10.2011 | aktual.: 06.10.2011 12:53
06.10. Warszawa (PAP) - W dniach 26 września-2 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,7 proc., co oznacza prawie 72,7 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 17,3 proc., czyli wpływami rzędu 63,9 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 41,7 mln zł, czyli ok. 11,3-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 33,7 mln zł, co daje ok. 9,1-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 11,8 mln zł. Oznacza to, że miała ona blisko 3,2 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 369,8 mln zł wobec 354,5 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
jow/ ana/