W tyg. zakończonym 03.11 TVN miał 88,75 mln zł wpływów z reklam, Polsat 73,14 mln zł
08.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 28 października do 3 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,81 proc., co...
08.11.2013 | aktual.: 08.11.2013 12:23
08.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 28 października do 3 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,81 proc., co oznacza 88,75 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 14,68 proc., czyli wpływami rzędu 73,14 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 41,93 mln zł, czyli 8,42 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 35,97 mln zł, co daje 7,22 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 14,25 mln zł. Oznacza to, że miała 2,86 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 498,29 mln zł wobec 496,85 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ jtt/