Trwa ładowanie...
d4l3q00

W tyg. zakończonym 04.09 Polsat miał 52,5 mln zł wpływów z reklam, TVN 47,4 mln zł

09.09. Warszawa (PAP) - W dniach 28 sierpnia - 4 września tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten...

d4l3q00
d4l3q00

09.09. Warszawa (PAP) - W dniach 28 sierpnia - 4 września tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł blisko 18,8 proc., co daje około 52,5 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 16,95 proc., czyli wpływami rzędu 47,4 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 32,9 mln zł, czyli blisko 11,8-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły ok. 21,6 mln zł, co daje ok. 8-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 8,6 mln zł. Oznacza to, że miała ona niewiele ponad 3 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 279,8 mln zł wobec 202,7 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

jow/ asa/

d4l3q00
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4l3q00