W tyg. zakończonym 06.01. TVN miał 31,09 mln zł wpływów z reklam, Polsat 29,55 mln zł

09.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 31 XII 2012 r. - 06.01.2013 r. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 15,59 proc., co...

09.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 31 XII 2012 r. - 06.01.2013 r. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 15,59 proc., co oznacza 31,09 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 14,82 proc., czyli wpływami rzędu 29,55 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 17,07 mln zł, czyli 8,56 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 13,86 mln zł, co daje 6,95 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, której przychody reklamowe wyniosły 5,68 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,85 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 199,45 mln zł wobec 245,39 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ ana/

Źródło artykułu:PAP

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)