Trwa ładowanie...
d1kv2ju

W tyg. zakończonym 08.01 TVN miał 30,6 mln zł wpływów z reklam, Polsat 29,4 mln zł

17.01. Warszawa (PAP) - W dniach 2-8 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 16,8 proc., co oznacza ok. 30,6...

d1kv2ju
d1kv2ju

17.01. Warszawa (PAP) - W dniach 2-8 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 16,8 proc., co oznacza ok. 30,6 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 16,1 proc., czyli wpływami rzędu 29,4 mln zł - wynika z szacunkowych danych AGB Nielsen Polska, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 14,6 mln zł, czyli blisko 8-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 10 mln zł, co daje 5,5-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 5,7 mln zł. Oznacza to, że miał on ponad 3,1 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 182,5 mln zł wobec 169,2 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)

jow/ jtt/

d1kv2ju
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1kv2ju