W tyg. zakończonym 08.09 Polsat miał 70,76 mln zł wpływów z reklam, TVN 65,27 mln zł

12.09. Warszawa (PAP) - W dniach od 2 do 8 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,22 proc., co oznacza 70,76 mln...

12.09.2013 | aktual.: 12.09.2013 15:53

12.09. Warszawa (PAP) - W dniach od 2 do 8 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,22 proc., co oznacza 70,76 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 14,96 proc., czyli wpływami rzędu 65,27 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 36,95 mln zł, czyli 8,47 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 29,97 mln zł, co daje 6,87 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 12,73 mln zł. Oznacza to, że miała 2,92 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 436,36 mln zł wobec 272,62 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ ana/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)