W tyg. zakończonym 08.12 TVN miał 79,9 mln zł wpływów z reklam, Polsat 46,44 mln zł
12.12. Warszawa (PAP) - W dniach od 2 do 8 grudnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,43 proc., co oznacza 79,9 mln zł...
12.12.2013 | aktual.: 12.12.2013 16:38
12.12. Warszawa (PAP) - W dniach od 2 do 8 grudnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,43 proc., co oznacza 79,9 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 11,29 proc., czyli wpływami rzędu 46,44 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 2 z kwotą 31,23 mln zł, czyli 7,6 proc. udziału.
Czwarta była TVP 1, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 30,56 mln zł, co daje 7,43 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 9,73 mln zł. Oznacza to, że miała 2,37 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 411,22 mln zł wobec 501,55 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ asa/