W tyg. zakończonym 09.10 TVN miał 71,4 mln zł wpływów z reklam, Polsat 68,2 mln zł
17.10. Warszawa (PAP) - W dniach 3-9 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,4 proc., co...
17.10.2011 | aktual.: 17.10.2011 13:08
17.10. Warszawa (PAP) - W dniach 3-9 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,4 proc., co oznacza prawie 71,4 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 18,6 proc., czyli wpływami rzędu 68,2 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 40,4 mln zł, czyli niewiele ponad 11-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 32,5 mln zł, co daje blisko 8,9-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 11,8 mln zł. Oznacza to, że miała ona ok. 3,2 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 367,3 mln zł wobec 369,8 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
jow/ ana/