W tyg. zakończonym 10.07 Polsat miał 28,1 mln zł wpływów z reklam, TVN 25,3 mln zł
18.07. Warszawa (PAP) - W dniach 4-10 lipca tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 13,9 proc., co daje...
18.07. Warszawa (PAP) - W dniach 4-10 lipca tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 13,9 proc., co daje około 28,1 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 12,52 proc., czyli wpływami rzędu 25,3 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 22,5 mln zł, czyli niewiele ponad 11-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły 17,3 mln zł, co daje blisko 8,6-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 7,9 mln zł. Oznacza to, że miała ona ok. 3,9 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 202,3 mln zł wobec 275,1 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
jow/ asa/