W tyg. zakończonym 10.11 TVN miał 91,95 mln zł wpływów z reklam, Polsat 69,71 mln zł

15.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 4 do 10 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,40 proc., co oznacza 91,95 mln...

15.11.2013 | aktual.: 15.11.2013 15:38

15.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 4 do 10 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,40 proc., co oznacza 91,95 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 13,95 proc., czyli wpływami rzędu 69,71 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 43,99 mln zł, czyli 8,80 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 39,42 mln zł, co daje 7,89 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 14,25 mln zł. Oznacza to, że miała 2,47 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 499,58 mln zł wobec 498,29 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)