Trwa ładowanie...
d4ianbd

W tyg. zakończonym 11.09 Polsat miał 68,3 mln zł wpływów z reklam, TVN 58,8 mln zł

16.09. Warszawa (PAP) - W dniach 5 - 11 września tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł...

d4ianbd
d4ianbd

16.09. Warszawa (PAP) - W dniach 5 - 11 września tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł ponad 19,6 proc., co daje około 68,3 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 16,9 proc., czyli wpływami rzędu 58,8 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 42,4 mln zł, czyli blisko 12,2-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły ok. 32,3 mln zł, co daje ok. 9,3-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 10,6 mln zł. Oznacza to, że miała ona niewiele ponad 3 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 348,1 mln zł wobec 279,8 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

jow/ ana/

d4ianbd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4ianbd