Trwa ładowanie...
dw5py8p

W tyg. zakończonym 12.01 Polsat miał 29,97 mln zł wpływów z reklam, TVN 24,34 mln zł

17.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 6 do 12 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 11,82 proc., co oznacza 29,97 mln...

dw5py8p
dw5py8p

17.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 6 do 12 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 11,82 proc., co oznacza 29,97 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 9,60 proc., czyli wpływami rzędu 24,34 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 23,9 mln zł, czyli 9,43 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 20,96 mln zł, co daje 8,27 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,04 mln zł. Oznacza to, że miał 2,26 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 253,51 mln zł wobec 254,75 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ ana/

dw5py8p
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dw5py8p