W tyg. zakończonym 13.10 TVN miał 84,43 mln zł wpływów z reklam, Polsat 70,14 mln zł
17.10. Warszawa (PAP) - W dniach od 7 do 13 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,18 proc., co oznacza 84,43...
17.10.2013 | aktual.: 17.10.2013 16:38
17.10. Warszawa (PAP) - W dniach od 7 do 13 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,18 proc., co oznacza 84,43 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 14,27 proc., czyli wpływami rzędu 70,14 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 46,36 mln zł, czyli 9,44 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 38,24 mln zł, co daje 7,78 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 14,46 mln zł. Oznacza to, że miała 2,94 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 491,37 mln zł wobec 483,31 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ ana/