W tyg. zakończonym 15.09 Polsat miał 68,23 mln zł wpływów z reklam, TVN 65,48 mln zł
20.09. Warszawa (PAP) - W dniach od 9 do 15 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15,54 proc., co oznacza 68,23 mln...
20.09. Warszawa (PAP) - W dniach od 9 do 15 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15,54 proc., co oznacza 68,23 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 14,91 proc., czyli wpływami rzędu 65,48 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 38,04 mln zł, czyli 8,66 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 30,53 mln zł, co daje 6,95 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 12,74 mln zł. Oznacza to, że miała 2,90 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 439,13 mln zł wobec 436,36 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ ana/