W tyg. zakończonym 16.02 Polsat miał 42,61 mln zł wpływów z reklam, TVN 36,03 mln zł

20.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 10 do 16 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 13,68 proc., co oznacza 42,61 mln...

20.02.2014 | aktual.: 20.02.2014 17:08

20.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 10 do 16 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 13,68 proc., co oznacza 42,61 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 11,56 proc., czyli wpływami rzędu 36,03 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 24,96 mln zł, czyli 8,01 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 23,19 mln zł, co daje 7,44 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,34 mln zł. Oznacza to, że miał 2,36 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 311,52 mln zł wobec 312,01 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

mj/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)