W tyg. zakończonym 16.12. TVN miał 65,46 mln zł wpływów z reklam, Polsat 43,58 mln zł
21.12. Warszawa (PAP) - W dniach od 10 do 16 XII największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,98 proc., co oznacza 65,46 mln zł...
21.12.2012 | aktual.: 21.12.2012 11:38
21.12. Warszawa (PAP) - W dniach od 10 do 16 XII największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,98 proc., co oznacza 65,46 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 11,97 proc., czyli wpływami rzędu 43,58 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 34,25 mln zł, czyli 9,41 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 28,95 mln zł, co daje 7,95 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, której przychody reklamowe wyniosły 8,81 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,42 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 364,15 mln zł wobec 372,45 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ jtt/