Trwa ładowanie...
d1zgevk

W tyg. zakończonym 18.09 Polsat miał 68,9 mln zł wpływów z reklam, TVN 59 mln zł

26.09. Warszawa (PAP) - W dniach 12-18 września tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł...

d1zgevk
d1zgevk

26.09. Warszawa (PAP) - W dniach 12-18 września tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł ponad 19,5 proc., co daje około 68,9 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 16,7 proc., czyli wpływami rzędu 59 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą prawie 40 mln zł, czyli ok. 11,3-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły ok. 32,6 mln zł, co daje ok. 9,2-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły ok. 10,8 mln zł. Oznacza to, że miała ona niewiele ponad 3 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 353,2 mln zł wobec 348,1 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

now/ osz/

d1zgevk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1zgevk