W tyg. zakończonym 19.01 Polsat miał 27,18 mln zł wpływów z reklam, TVN 25,13 mln zł

27.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 13 do 19 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 10,58 proc., co oznacza 27,18...

27.01.2014 | aktual.: 27.01.2014 13:38

27.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 13 do 19 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 10,58 proc., co oznacza 27,18 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 9,79 proc., czyli wpływami rzędu 25,13 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 23,41 mln zł, czyli 9,11 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 22,53 mln zł, co daje 8,77 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,31 mln zł. Oznacza to, że miał 2,85 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 256,81 mln zł wobec 253,51 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)