Trwa ładowanie...
dcigcnj

W tyg. zakończonym 20.11 TVN miał 82,1 mln zł wpływów z reklam, Polsat 60,9 mln zł

24.11. Warszawa (PAP) - W dniach 14-20 listopada tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł niemal...

dcigcnj
dcigcnj

24.11. Warszawa (PAP) - W dniach 14-20 listopada tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł niemal 20,8 proc., co oznacza ok. 82,1 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie bliskim 15,4 proc., czyli wpływami rzędu 60,9 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 44,8 mln zł, czyli 11,3-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 33,2 mln zł, co daje ponad 8,4-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły ok. 10,1 mln zł. Oznacza to, że miała ona blisko 2,6 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 395,5 mln zł wobec 395,9 mln zł tydzień wcześniej.

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. (PAP)

jow/ ana/

dcigcnj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dcigcnj