W tyg. zakończonym 21.07 TVN miał 31,67 mln zł wpływów z reklam, Polsat 29,75 mln zł
25.07. Warszawa (PAP) - W dniach od 15 do 21 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 12,64 proc., co oznacza 31,67 mln zł...
25.07.2013 | aktual.: 25.07.2013 14:38
25.07. Warszawa (PAP) - W dniach od 15 do 21 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 12,64 proc., co oznacza 31,67 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 11,87 proc., czyli wpływami rzędu 29,75 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 19,44 mln zł, czyli 7,75 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 16,29 mln zł, co daje 6,50 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 8,06 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,60 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 250,68 mln zł wobec 250,87 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ asa/