W tyg. zakończonym 21.08 Polsat miał 33,12 mln zł wpływów z reklam, TVN 28,96 mln zł

26.08. Warszawa (PAP) - W dniach 15-21 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł...

26.08.2011 | aktual.: 26.08.2011 10:23

26.08. Warszawa (PAP) - W dniach 15-21 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,67 proc., co daje około 33,12 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 14,58 proc., czyli wpływami rzędu 28,96 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 20,24 mln zł, czyli niewiele ponad 10-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły blisko 16,5 mln zł, co daje 8,32-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 7,12 mln zł. Oznacza to, że miała ona ok. 3,58 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 198,7 mln zł wobec 192,7 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

jow/ asa/

Źródło artykułu:PAP
mediapolsatgiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)