W tyg. zakończonym 23.02 Polsat miał 43,55 mln zł wpływów z reklam, TVN 36,13 mln zł

27.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 17 do 23 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 13,98 proc., co oznacza 43,55 mln...

27.02.2014 | aktual.: 27.02.2014 16:08

27.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 17 do 23 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 13,98 proc., co oznacza 43,55 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 11,6 proc., czyli wpływami rzędu 36,13 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 23,57 mln zł, czyli 7,57 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 21,89 mln zł, co daje 7,03 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,26 mln zł. Oznacza to, że miał 2,33 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 311,46 mln zł wobec 311,52 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

seb/ asa/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)