Trwa ładowanie...
d1c9ei6

W tyg. zakończonym 23.03 Polsat miał 62,8 mln zł wpływów z reklam, TVN 54,7 mln zł

28.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 17 do 23 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 14,73 proc., co oznacza 62,8 mln zł...

d1c9ei6
d1c9ei6

28.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 17 do 23 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował PolsatPolsat (Zobacz notowania Cyfrowego Polsatu»). Udział ten wyniósł 14,73 proc., co oznacza 62,8 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVNTVN (Zobacz notowania spółki ») z udziałem na poziomie 12,83 proc., czyli wpływami rzędu 54,7 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 37,6 mln zł, czyli 8,82 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 28,29 mln zł, co daje 6,64 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,02 mln zł. Oznacza to, że miał 2,12 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 426,22 mln zł wobec 415,32 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ ana/

d1c9ei6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1c9ei6