W tyg. zakończonym 24.07 Polsat miał 30,1 mln zł wpływów z reklam, TVN 26,1 mln zł
29.07. Warszawa (PAP) - W dniach 18-24 lipca tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 14,7 proc., co daje...
29.07. Warszawa (PAP) - W dniach 18-24 lipca tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 14,7 proc., co daje około 30,1 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 12,8 proc., czyli wpływami rzędu 26,1 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 23,8 mln zł, czyli niemal 11,7-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły blisko 18,2 mln zł, co daje ok. 8,9-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 8,3 mln zł. Oznacza to, że miała ona ok. 4,1 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 204,1 mln zł wobec 204,4 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
jow/ osz/