Trwa ładowanie...
d484oew

W tyg. zakończonym 25.12 TVN miał 52,8 mln zł wpływów z reklam, Polsat 48,3 mln zł

29.12. Warszawa (PAP) - W dniach 19-25 grudnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł 21,5 proc.,...

d484oew
d484oew

29.12. Warszawa (PAP) - W dniach 19-25 grudnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł 21,5 proc., co oznacza ok. 52,8 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 19,7 proc., czyli wpływami rzędu 48,3 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 27,7 mln zł, czyli blisko 11,3-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 17,7 mln zł, co daje ok. 7,2-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazł się TVN24, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 5,9 mln zł. Oznacza to, że miał on prawie 2,4 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 245,6 mln zł wobec 309,5 mln zł tydzień wcześniej.

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. (PAP)

jow/ jtt/

d484oew
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d484oew